Crează-ţi un Sistem de Marketing

Clienţi

Achiziționarea de clienți este una dintre cele mai mari provocări cu care se confruntă startup-urile.

icon blue1

Există sute de canale și tactici de marketing de încercat. Decizia cu privire la unde să vă concentrați este copleșitoare.

icon blue1

Este mai scump și mai complicat ca niciodată să obțineți clienți.

icon blue1

Canalele pe care le-ați folosit pentru a obține tracțiune nu se extind și nu produc rezultate constante.

icon blue1

Vânzările pe care le realizați nu sunt profitabile, iar nu vă permiteți să măriți eforturile.

opţiuni

Și opțiunile tale nu sunt mereu cele mai bune.

Dar nu vă descurajați. Noi suntem aici pentru a vă oferi o alternativă mai bună.

icon blue1

Cumpărarea unui curs

Indiferent de obiectivele sau tipul de afacere pe care îl aveți, veți parcurge același curriculum ca și toți ceilalți. Aceste cursuri sunt de obicei lungi și plictisitoare și nu vă arată cum să executați într-un timp scurt.

icon blue1

Research de content facut pe cont propriu

Dacă încercați să găsiți conținut de creștere excelent pe Google, probabil că veți pierde timp prețios. Și fără o experiență în domeniul creșterii, nu veți ști în ce să aveți încredere.

icon blue1

Angajarea de specialiști în marketing sau agenții

. Angajarea unor specialiști în marketing de top implică cheltuieli de mii de dolari pe lună. Adesea, aceștia acționează încet, prioritizează clienții mari în defavoarea startup-urilor și nu obțin rezultate.

How it works

Ceea ce aveți nevoie, în schimb, este asigurarea că lucrați la strategia potrivită. Și o analiză a exact modului de a o urmări. Aveți nevoie de o modalitate de a achiziționa în mod constant clienți - noi numim acest lucru un "Sistem de Marketing".

Cu un sistem de marketing vei obţine:

  • Creștere semnificativă: Obțineți un flux constant și previzibil de clienți pentru a crește veniturile
  • Rentabilitate și eficiență: Achiziționați clienți în mod profitabil, astfel încât să puteți reinvesti în mecanismul dumneavoastră de creștere.
  • Liniște sufletească: Aveți încredere că prioritizați inițiativele corecte.
  • Concentrare: Majoritatea companiilor se extind utilizând doar un singur canal de creștere. Vei putea alinia echipa și resursele în jurul strategiei cu cel mai mare impact pentru compania ta, eliberându-vă timpul pentru a vă gestiona restul afacerii.